Sukcesów nie ma końca


Poznań Bike Maraton 2011

Nasi zawodnicy nigdy nie dają za wygraną…to właśnie pokazali podczas ostatniego tygodnia. Wiemy, że dajecie z siebie to co najlepsze i dlatego jesteśmy z Was bardzo dumni.

Wielkie gratulacje dla wszystkich i pamiętajcie, że zawsze Wam kibicujemy!

POZNAŃ

I m-ce Katarzyna Dubrownik gratulujemy pięknego sukcesu i czekamy na dalsze🙂

Kasia:

Nie powiem, że się nie cieszę – pierwsza w kategorii i czwarta wśród wszystkich pań ! :-))

Katarzyna Dubrownik

Trasa strasznie szybka (wyłączając masakryczny korek przy schodach) i w dość sporej ilości piaszczysta. Dziewczyny z wyższych sektorów doszłam już na 4 km, bo gnałam jak wariat z myślą, że przy ów schodach będzie korek i trzeba wobec tego wyprzedzać ludzików ile się da (…)

8 m-ce Adam Galman gratulacje dla Ciebie.

Adam:

Do startu podszedłem odrobinę spokojnie. To znaczy od startu trochę z tyłu by się nie ugotować ty tempem jakie było z początku a wiadomo, że jak po płaskim to rura od początku. Więc ja spokojniej od początku.

Adam Galman

Dopiero potem wziąłem się do roboty jednak czub już był daleko! Jechałem z grupą 15 chłopa i nie ukrywam, że 80% pracy wykonanej jako lokomotywa tego składu należała do mnie! Nikt nie chciał wychodzić na zmiany i wieźli się z tyłu. Co ciekawe na byle podjeździe rozrywałem i urywałem się od grupy🙂 Wyraźnie widziałem, że mam więcej siły do wykorzystania na podjeździe niż na płaski. Kolejne doświadczenie za mną.

IV Mistrzostwa Polski Lekarzy w Kolarstwie Górskim XC , Wisła – Stożek 2011

Maciej Witkowski

3 m-ce Open, 2 m-ce  w Kategorii Maciej Witkowski i właśnie to się ceni: walka o podium, którą wygrałeś – gratulacje!

Maciek:

Trasa okrojona w stosunku do planowanej o jeden 400m podjazd kończący się zjazdem na którym wczoraj wyglebiłem ( …uznali, że będzie zbyt niebezpieczny dla starszych kat i pań), za to dołożyli jedno powtórzenie okrojonej pętli; w sumie 4x po ok 2 km ale po wycięciu trasa stała się średnio ciekawa – średnio stromy podjazd ok 400m szutrówką, po tym odcinku nastromienie stopniowo wzrastało do b znacznego i ok 500m było b siłowe częściowo z luźnym podłożem , potem trawers fragmentem trasy DH z sekcją „hopkami” i w końcu zjazd nartostradą przedcięty agrafką z przejazdem przez kamienisty potok podbiegiem pod kilkunastometrową ściankę; wystartowałem w miarę spokojnie i starałem się utrzymać w prowadzącej 4. (…)

Maciej Witkowski

Zdecydowanie zaatakowałem na początku 4 okrążenia; mając w zasięgu wzroku 2 młodziaków i jednego z mojej kat ( twardziel i na nim szczególnie mi zależało), w w głowie mając relację M.Konwy z ost wyścigu Pucharu Świata zdecydowanie zaatakowałem; zablokowałem amor, stanąłem w pedałach i wyprzedziłem wszystkich jadąc w trupa; kontynuowałem mocną jazdę na stojąco do końca szutrowego odcinka by utrwalić przewagę; utrzymałem wywalczoną pozycję do mety; pierwsze miejsce zajął Wojtek Szczotka – b dobry zawodnik Vitesse , teraz Velo który kończy maratony G&G w pierwszej 10 open a w zeszłym roku był w pierwszej 10 open Saltzkammergut 210km; ja jestem zadowolony ze swojego wyniku bo jest wynikiem zarówno taktyki jak i mocnej walki na trasie

CHOSZCZNO

4 m-ce Szewczyk Mikołaj gratulujemy bardzo dobrego wyniku, jak to się mówi: „trening czyni mistrza”.

Mikołaj:

No to za mną już ostatni start w tym roku, chyba raczej udany, ale po kolei…Na starcie bojowe nastroje, w grupie kilku mocarzy na płaskim terenie. Ruszamy… Przejazd przez Choszczno to krajoznawcza przejażdżka (…) W Bierzwniku na ostrym ale krótkim podjeździe postanowiłem coś z tym zrobić, kolega zresztą tak samo, najpierw ja poszedłem na maksa, potem on i razem zapodaliśmy ładny ogień, urwało się trochę ale na płaskim znowu grupa cała:/ Przed Pełczycami, gdzie było kilka hopek i paskudny wiatr z przodu i z boku zaczęło wreszcie pękać🙂 Od tego momentu jedziemy już chyba w 6 albo 7 osób po zmianach. Jadę cały czas z przodu próbując chwilami to jakoś podkręcać ale nikt nie chce stracić sił –  No i się udaje, nikt nie potrafi utrzymać tego tempa i jadę sam mocno, na górze jestem nawet blisko uciekiniera, ale tu był ostry zakręt w lewo i niestety tak wjechałem że prawie wylądowałem na samochodzie, musiałem mocno wyhamować, a i tak na łokciu poczułem bliskość auta – uffff🙂 No i przez to musiałem znowu rozkręcać tempo, nie było szans dojść uciekiniera i na metę wjeżdżam drugi z grupy – wyszedł mi super finisz😀 (…)  Jak sprawdziłem dokładnie dane z Garmina to w Dolicach (20 km do mety) mieliśmy porównywalny lub nawet lepszy czas niż zwycięzcy więc mówiąc krótko daliśmy D… Podsumowując jestem i tak bardzo zadowolony, fajna mocna jazda. Na szczęście było mocno rwane tempo, a ja w takich warunkach czuję się bardzo dobrze.

MISTRZOSTWA ŚWIATA PIEKARZY I CUKIERNIKÓW W KOLARSTWIE

Mateusz Urbaniak

6 m-ce Mateusz Urbaniak mamy nadzieje, że nie przesadziłeś z pączkami:) gratulacje Mateuszu ;D

Mateusz:

Bardzo mocna 1 runda, udało mi sie wytrzymać na nastepnych sam nadawałem tepo na podjazdach zeby nikt nie skakał jechało sie super do 6 okrążenia. na 7 jeden z belgów bardzo mocno pociągną rozerwał cała grupe a ja juz niestety nie byłem wstanie tak mocno jechac i zostałem sam . rozpoczeła sie jazda indywidualna na czas i walka z samym soba aby dojechac do mety. Udało sie i jestem naprawde bardzo zadowolony z wysigu jak i osiagnietego wyniku.

Skomentuj

Please log in using one of these methods to post your comment:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s