Val di Sole & World Cup – sukces Marka Konwy oraz inne sukcesy naszych podopiecznych


Puchar Świata Val do Sole

Ponoć w weekendy niektórzy odpoczywają i wyrywają się ze szponów pracy i szkoły…ale nie nasi zwodnicy.

Dla nich są to dni pełne walki i ogromnego wysiłku, który później skutkuje wysokimi wynikami i  miejscem na podium.

Właśnie się o tym przekonaliśmy w ten weekend – rewelacyjny występ Marka Konwy w Pucharze Świata Val di Sole …..

Niezależnie jaki będzie wynik na Mistrzostwach Świata niebawem w Szwajcarii to uważam sukces Marka za historyczny!!!!  i nie dość, że się bardzo cieszę to jeszcze rozpiera mnie wielka duma że przyczyniliśmy się do tego sukcesu. GRATULACJE MAREK!

Wszyscy będziemy mocno trzymać kciuki za dobry występ na MŚ… i życzymy Markowi powodzenia…. Poniżej Marek swoimi słowami….

PUCHAR ŚWIATA VAL DI SOLE

2 m-ce U23 Marek Konwa oraz 3 m-ce generalka Pucharu Świata

Marek:

Finał Pucharu Świata podobnie jak rok temu został rozegrany w Val di Sole…
Na wyścig przyjechałem z założeniem, żeby powalczyć o podium tak samo jak tydzień wcześniej. Trasa była prawie taka sama jak w ubiegłym roku, poza kilkoma innymi elementami. Początek rundy był bardzo ciężki, ponieważ połowa rundy była co chwilę pod górę i nie dało się w ogóle odpocząć. Natomiast dalsza część była już trochę lżejsza, ale za to bardzo szybka.

Startu nie miałem zbyt dobrego, bo zostałem trochę z tyłu. Pod koniec rundy rozbiegowej przesunąłem się do przodu i jechałem w graniacach 6 pozycji wraz z 4 zawodnikami.Do przodu oderwali się Francuz z Włochem. Na 1,5 rundy do końca poczułem się znacznie lepiej, a że miałem szansę powalczyć o podium zaatakowałem na jednym z pierwszych podjazdów ostatniej rundy. Udało mi się odjechać, ale blisko za mną podążał SCHULTE – LUENZUM Markus.W międzyczasie doszedłem jadącego na 2 miejscu Francuza, która nawet nie złapał koła. Ostatnie pół rundy szedłem już w trupa, bo jechałem na 2 miejscu i miałem nie daleko 1. Ostatecznie na mecie straciłem 9s do zwycięzcy, którym był niepokonany Gerard Kerschbaumer. (…) Analizując czasy swoich okrężeń to na ostatnim kółku pojechałem najlepszy czas z całego wyścigu U23 (15 sekund szybciej niż 1 zawodnik na 1 rundzie).

Dzięki temu, że byłem drugi wskoczyłem na 3 miejsce w generalce Pucharu Świata :))

ESKA BIKE MARATON – BIELAWA

Eska Bike Maraton

2 m-ce Adam Galman ten uśmiech na Twojej twarzy świadczy o tym, że warto było walczyć :)  – wiemy też komu złożyłeś obietnicę no i jej dotrzymałeś gratulujemy. Syn na pewno dumny z Taty!

Adam:

Pomimo 1517 metrów przewyższenia jechało mi się bardzo dobrze.

Adam Galman

Noga na podjazdach bardzo mocna!!! Pomogły mi z pewnością ubiegło tygodniowe długie podjazdy na 350 vat. Naprawdę sporo zyskiwałem nad konkurencją na podjazdach tym bardziej, że podjazdy to były konkretne ściany!!! Zjazdy ostrożnie i spokojnie by nie było niespodzianki🙂. Wykorzystałem wszystkie możliwe elementy naszego treningu i wszystko mi się przydało w 100 %. Mojemy prawie tygodniowemu synowi rano przed wyjazdem obiecałem, że przywiozę mu medal z zawodów. Pytanie tylko było jaki więc by było sprawiedliwie wybrałem ten środkowy czyli srebro :-)))))

3 m-ce Katarzyna Dubrownik oby tak dalej!  kondycja idzie w górę i ta trzymaj🙂 Jestem pod wrażeniem rozwoju Kasi w tym roku!

Kasia:

Od początku ogień na maxa.

Katarzyna Dubrownik

Tuż pod koniec pierwszego podjazdu doszłam koleżanki z wyższego sektora i szłam dalej jak burza, ani na chwilę nie odpoczywając i jadąc zjazdy w błocie na granicy bezpieczeństwa – zresztą nie bardzo było jak złapać drugi oddech bo tam gdzie po ciężkich podjazdach było w miarę płasko to była masa błota, więc trzeba było włożyć sporo siły zarówno w pedałowanie jak i miejscami w utrzymanie się na rowerze…Chcąc wyprzedzić kolejnych zawodników trzeba było pruć przez największe błoto, ale ryzyko się opłaciło…na ostatnim podjeździe wiedziałam, że już jest dobrze bo przede mną zostały już tylko liderki startujące z wyższych sektorów, więc prułam do mety z uśmiechem (…)

3 m-ce Mateusz Bojarski gratulujemy dobrego wyniku…czekamy na więcej!

GWIAZDA MAZURSKA

1  m-ce Urszula Lubońska zajmowałaś pierwsze miejsca na podium przez cały cykl maratonów Gwiazda Mazurska i nie odpuściłaś – to się ceni! Gratulacje🙂
Ula za rok po zimie sporo chłopaków powinno się Ciebie bać! Jest moc!

Urszula Luboinska

Skomentuj

