Sierpniowe sukcesy


Kolejna dawka dobrych wyników naszych zawodników. Tym razem dawali z siebie wszystko w Szklarskiej Porębie, Świdnicy, Orawce i na Uphill Równica.

Festival Rowerowy Szklarska Poręba

Pełne zaangażowanie i silna motywacja zaowocowała miejscami na podium, za które oczywiście gratulujemy🙂

W takim razie życzymy jeszcze więcej tak dobrych wyników i sukcesów…czekamy na wasze relacje.

Festival Rowerowy – Szklarska Poręba

2 m-ce Justyna Kwiecińska gratulujemy dobrego wyniku i życzymy powodzenia w dalszej walce o miejsce na podium🙂

Justyna:

Trasa była trudna technicznie i był jeden bardzo trudny podjazd miał ok 5 km o średnim nachyleniu 19 % a w najgorszym momencie ok 23 %.

Justyna Kwiecińska

Podjechałam cały w swoim rytmie i dość dobrze się czułam.Po drodze wyprzedziłam wszystkie kobiety. Jednak zabrakło sił aby walczyc o zwycięstwo i na 2 km przed metą uciekła mi jedna dziewczyna.Po wyścigu byłam zmęczona ale zadowolona ze startu.

Świdnica

1 m-ce Justyna Kwiecińska nie ma mocnych na Ciebie. Grunt to spokój jakim się wykazałaś i który doprowadził cię na podium.

Justyna:

Byłam na wyścigu lokalnym w Świdnicy i tam wygrałam.

Justyna Kwiecińska

Zmienili trasę z zeszłego roku i teraz byla dużo trudniejsza.Trasa była wytyczona po świeżo skoszonej łące i była bardzo nie równa. Można by powiedzieć, że to był trudny technicznie wyścig po łące. Było 5 stromych podjazdów i 4 rundy na tej trasie dawały ostro w kość. Jednak dojechałam spokojnie na prowadzeniu do mety.

Orawka Puchar szlaku Solnego

4 m-ce Maciej Witkowski gratulacje udanego startu…czekamy na więcej takich pozytywnych informacji🙂

Maciej Witkowski

4 m-ce Łukasz Szymczuk i o to chodzi! dobry start = dobry wynik, dawaj dalej!🙂

Łukasz Szymczuk

Uphill  Równica

2 m-ce Janusz Banasiak nie ma rzeczy niemożliwych…gratulujemy dobrego wyniku. Oby tak dalej!

Janusz Banasiak

Skomentuj

