Głuszyca i Ostrawa zdobyta


Głuszyca

Jak to miło słyszeć o takich informacjach…dlatego tym bardziej chcemy się z nimi podzielić.

Dalszy ciąg uczestnictwa naszych zawodników i dalszy ciąg sukcesów oraz dobrych wyników.

Duże brawa dla uczestników i zachęty do dalszej walki😀

OSTRAWA

3 m-ce Marek Konwa 1 kat. UCI  o to chodzi…dawaj dalej, szybciej i mocniej!

Marek:

W Sobotę wystartowałem na wyścigu MTB UCI 1 kategorii w Ostravie. Trasa była bardzo ciekawa, ponieważ znajdowały się na niej wszystkie elementy techniczne, a ostatnie opady deszczu spowodowały, że było sporo błota.Zaczynając od startu to od początku na czele utworzyła się 4-5 osobowa grupka, w której udało mi się jechać.

Marek Konwa

Przez większą częśc wyścigu jechaliśmy razem współpracując na zmianę. Na 4 rundzie zostałem nieco z tyłu wraz z Janem SKARNITZL’em, ale jechaliśmy cały czas równo. Pod koniec ostatniej rundy byłem zmuszony zmienić tylne koło ponieważ, odkręciła mi się tarcza hamulcowa i nie wiedziałem, czy tak dojadę do mety. Straciłem na tym trochę czasu, ale zebrałem się i ku swojemu zdziwieniu doszedłem 3 zawodnika a nawet przeszedłem oraz nadrobiłem nad nim 37s na ostatniej rundzie. Czyli na mecie byłem 3 z czego jestem zadowolony, bo moja dyspozycja jest dobra.

GŁUSZYCA

Tomasz Jajonek

1 m-ce Tomasz Jajonek i tak trzymaj!! zaciskamy kciuki za następne sukcesy.

Tomek:

Po starcie od razu mamy podjazd i wszystko ładnie się rozciąga. Niestety nie mam spokoju bo po pewnym czasie nachodzą mnie Swat i Gil i muszę się bronić.

Tomasz Jajonek

Postanawiam jednak na atak odpowiedzieć kontrą i jednak chłopaki się przeforsowali a ja zaczynam jechać lepiej.Masa ciężkich podjazdów o bardzo dużym na stromieniu a co dla mnie niekorzystne to tony błota w którym się zapadam. W każdym razie sytuacja się nie zmieniła do mety jeśli chodzi o miejsca. Wygrałem kategorię a to był mój cel do wygrania generalki już tylko jeden maraton a trzeci open tez dobrze chociaż strata do Bartka zbyt duża. Dobra w każdym razie jestem zadowolony(…).

2 m-ce Justyna Kwiecińska dobry trening i wysokie wyniki – to jest to! oby tak dalej.

Justyna:

Przed startem zrobiłam przyspieszenia i lepiej się jechało po starcie.Wgl był odcinek chyba 10 km po d góre po starcie z czego chyba z 5 po asfalcie.Jechało mi sie lepiej niż w Jeleniej (…) Jechało się dobrze. Trasa była spoko, było mokro ale fajnie sie jechało bo nie było upału. Byłam zmęczona ale to był bardzo dobry trening.

3 m-ce Grzegorz Brzozowski gratulacje dobrego wyniku!

Grzegorz:

Grzegorz Brzozowski

(…) OD POCZĄTKU ZASUWAŁEM , TYLKO NA ZJAZDACH MNIE WYPRZEDZALI. POD KONIEC ZAWODÓW ZOBACZYŁEM GOSCIA W POŁOWIE DŁUGIEGO PODJAZDU I TAK SOBIE POMYSLAŁEM ,ZE MUSZE GO JESZCZE WYPRZEDZIC. POTEM SIE OKAZAŁO ,ŻE BYŁ ZA MNĄ 13 SEK A TRZECIE MIEJSCE BYŁO MOJE. JAK NA DEBIUT U GOLONKI TO CHYBA JEST O.K.

3 m-ce Bartosz Bejm dobra passa trwa…trzymaj tak dalej:D

Bartosz Bejm

Skomentuj

