Złoty Stok i Góra Świętej Anny zdobyte


Kolejne dwa tygodnie maratonów MTB okazały się udane dla naszych podopiecznych.

Na początek Złoty Stok i Oskar…. :

Oskar Pluciński - Złoty Stok

Oskar Pluciński - Złoty Stok

OSKAR:

Tempo wyścigu było naprawdę mocne. Na 25 kilometrze postanowił zaatakować Bartek Wawak. Wybrał bardzo dobry moment – podajzd na Borówkową Górę. Za Bartkiem podążył Łukasz, a ja musiałem odpuścić. Nie byłem w stanie utrzymać koła…czułem strasznie pieczenie w nogach. Wiedziałem, że jest to moment mojego chwilowego kryzysu. Jechałem na trzeciej pozycji OPEN, ale na plecach czułem oddech goniącej mnie czwórki: Sławek Pituch, Lary Zębatka🙂, Mateusz Zoń i Marcin Kawalec. Na szczyt Borówkowej Góry wjechałem razem z Marcinem i Larym, a cały wysiłek został wynagrodzony pięknym i technicznym zjazdem, na który czekałem od samego początku maratonu! Na zjeździe zdołałem oderwać się od współtowarzyszy. Wydawało mi się, że jadę na niezagrożonej pozycji, ale to co w tym dniu Sławek robił na zjazdach to…przeszło moje wszelkie granice. Powiem krótko…szedł jak dzik!🙂 Ostatni etap zjazdu pokonałem z Sławkiem i na ostatnim podjeździe przed metą robiliśmy wszystko, aby nie zostać dogonionym. W tym dniu selekcja na trasie była niesamowita, a przebieg rywalizacji zmieniał się jak w kalejdoskopie. Był to kolejny maraton, na którym musiałem walczyć na finiszu i to ponownie ze Sławkiem. Wynik: 1:0 dla Sławka😉 Reasumując maraton ukończyłem na 4 pozycji OPEN i 3 w kategorii M2. Jestem niesamowicie zadowolony z mojego występu

Na uwagę zasługują też dobre pozycje Tomka Jajonka oraz Andrzeja Kaisera…. 5 i 4 mce w kategorii.

Kolejny weekend to Zdzieszowice i bardzo szybka interwałowa trasa.  

W Zdzieszowicach pokazali że nie straszna naszym zawodnikom żadna trasa.

BikeMaraton – Zdzieszowice 2011

Dystans Giga

Tomek Jajonek and Andrzej Kaiser

Tomek Jajonek and Andrzej Kaiser

Tomek:

przed ostatnim zjazdem mieliśmy już tylko niecałą minute straty i wtedy podczas dublowania kolarzy z dystansu Mega musiałem ratować się upadkiem po którym na szczęście nic się nie stało ale moja strata była już nie do odrobienia.Z samego startu jestem zadowolony jednak wiadomo zawsze w głowie ma się myśli „co by było gdyby…” jednak trzeba patrzeć do przodu i cieszyć się z tego co się wywalczyło…

Dystans MEGA

Adam Galman - VTEAM

Adam Galman - VTEAM

Adam: 

BARDZO mocno pracowałem na podjazdach! Nie ukrywam, że się obawiałem czy sam wytrzymam takie tempo no ale by nie mieć sobie nic do zarzucenia cały czas starałem się wytrzymać to tempo pocieszając się, że nie po to tak „konkretnie” przepracowałem zimę by teraz odpuszczać🙂 Wiedziałem, że jest bardzo dobrze bo widziałem kogo zostawiam za swoimi plecami.

VTEAM

Muszę tutaj wspomnieć też o dobrych ( coraz lepszych występach ) członków VTEAM

vteam w akcji

vteam w akcji

Adam Galman  – 2 mce M3
Kuczyński Michał – 22 mce M3
Sławomir Guit – 24 mce M3
Mateusz Urbaniak – 73 mce M2 – 3 kapcie:/

Tak czy inaczej gratuluję wszystkim naszym podopiecznym, każdy – nawet najskromniejszy postęp – jest dla nas powodem do radości tak trzymać. Jedziemy dalej.

Marek Konwa

Nie będziemy tu pisać, że Marek Konwa wygrał Akademickie Mistrzostwa Polski w Przesiece… bo to  jak by trąbić, że Audi ma lepszy start spod świateł od Poloneza Caro….😉

P.S. Doszły mnie słuchy, że stroje VTEAM są uważane, za najładniejsze w amatorskim peletonie… No ja się nie dziwię…😉

Tutaj więcej zdjęć:  FOTOGALERIE NA FLICKR

One response to “Złoty Stok i Góra Świętej Anny zdobyte

Skomentuj

