Ta ostatnia niedziela… co za niedziela!


Marek Konwa - 1 mce

Marek Konwa - 1 mce

Sezon 2011 rozpoczęty i to w bardzo dobrym stylu przez trenujących z nami:) Jak co roku będziemy pisać o naszych podopiecznych i ich rozwijającej się karierze sportowej.  Zapraszamy do lektury z kraju i ze świata.

Hiszpania –  GP Massi Copa Catalana International XC

Marek Konwa I Miejsce

„Pierwszy raz miałem okazję ścigać się w Hiszpanii, 8km runda przygotowana w miejscowości Corro d’Amun przez organizatorów była bardzo ciekawa, a dokładniej: szybka, kręte zakręty, mocno się kurzyło, a sztywne podjazdy wchodziły w nogi. Wyścig wywarł na mnie pozytywne wrażenie pod względem organizacyjnym.

Na jednym z ostanich podjazdów 4 rundy postanowiłem spróbować swoich sił i pojechałem na maxa, tym sposobem na górze miałem jakieś 15s przewagi, które utrzymałem na ostatnim technicznym zjeździe dojeżdżając tak do mety:))”

Marek Gratulujemy i mamy nadzieję, że nowe „fioletowe barwy” przyniosą same sukcesy w tym roku.
Za pierwszy Puchar Świata w RPA już mocno trzymamy Kciuki.

Murowana Goślina 10.04.2011  Powerade MTB Maraton

Edycja Maratonów MTB u Grzesia Golonki rozpoczęta w niezłym stylu…

Kategoria K2  dystans MEGA Katarzyna Rams III miejsce

Kasia Rams 3 mce

Kasia Rams 3 mce

„Podobnie jak w Pychowicach równa jazda przez cały czas. Czekałam na podjazdy, bo pokonywanie ich przychodziło mi zaskakująco łatwo :)”

Mamy nadzieję, że każde podjazdy będą takie łatwa. Gratulujemy!


Kategoria K3 Dystans Giga Ula Luboińska I miejsce

„Ale co tam jak się dowiedziałam, że wygrałam no to odlot i w ogóle czuję się jak he-man! :)) Szczerze mówiąc, nie przypuszczałam że kiedykolwiek w życiu będę na 1 miejscu u GG! i to w open:) jestem szczęśliwa.”

Ula Luboinska 1 mce

Ula Luboinska 1 mce

Kategoria M2 Open MEGA  Oskar Pluciński  I miejsce

„Przed metą znajdował się piaszczysty odcinek trasy, który można było objechać prawą stroną. Wraz z Łukaszem i Piotrkiem wykorzystaliśmy nieuwagę kolegów, którzy widocznie zapomnieli o tym „objeździe”. Dałem z siebie wszystko,  aby uzyskać jak największą przewagą wjeżdżając na ostatnią prostą do mety. Końcówka rozegrała się po mojej myśli i finiszowałem jako pierwszy. Jestem bardzo zadowolony, ponieważ pierwszy raz w karierze udało mi się wygrać w kat. OPEN na tak prestiżowym wyścigu. Sukces ten zmobilizował mnie do jeszcze cięższej pracy i postaram się udowodnić, że nie był to przypadek”

Oskar my wiemy, że to nie przypadek i liczymy na powtórkę w górach.

Oskar Pluciński 1 mce Open i Kategoria

Oskar Pluciński 1 mce Open i Kategoria

Kategoria M3  GIGA Andrzej Kaiser II miejsce Tomek Jajonek III miejsce

Tomek Jajonek i Andrzej Kajser

Tomek Jajonek i Andrzej Kajser

Brawa dla Tomka za bardzo mocną głowę i przyzwoity wyniki no i gratulujemy Andrzejowi. 

W tym roku w kategorii M3 będzie bardzo ciekawa rywalizacja. Jeszcze nie raz zobaczymy jak zawodnicy zamieniają się miejscami. Gratulujemy również Bogdanowi Czarnocie no i czekamy jak wiadomo na góry.🙂

Tomek Kuczewski - Legia MTB Marathon

Tomek Kuczewski - Legia MTB Marathon

Tomek Kuczewski – I mce w Legia MTB Marathon… – gratulujemy!

Oczywiście nie tylko liczy się czołówka… dla nasz każdy występ zawodnika trenującego z nami jest ważny.  Dlatego wasze 30 czy 40 miejsce też ma sens. Gratulujemy wam. Każdy postęp jaki uzyskujecie dzięki pracy z nami jest ważny i istotny. To jest nasza motywacja do pracy i dalszego rozwijania się. Życzymy wszystkim jak najlepszych wyników w sezonie 2011. Pamiętajcie Ci co są w czubie też cierpią i też czują ból nic nie odbywa się tu „łatwo, lekko i przyjemnie”.

Jedziemy dalej.

Kuba ‚treneiro’ Kurcz

Skomentuj

