Dieta okiem kolarza


Garnek zdrowia

Garnek zdrowia

Zostałem poproszony o napisanie kilka słów na temat moich spostrzeżeń odnośnie diety. Chodzi o krótkie podsumowanie wpływu planu dietetycznego na zmianę sposobu odżywiania, samopoczucie na treningach itd. Pomyślałem – bardzo fajnie – w końcu po kilku miesiącach mam już swoje obserwacje, więc chętnie się nimi podzielę.

 

2 responses to “Dieta okiem kolarza

  1. Zgodzę się ze wszystkim co opisane w artykule. Choć u mnie dieta wyszła z innego problemu…miąłem kolosalne problemy z żelazem. Z Kasią współpracuję chyba już ponad rok, wyniki badań poprawiły się, samopoczucie też:-) Co do systematyczności, bywa różnie. Z racji pracy jaką wykonuję( częste wyjazdy i spanie poza domem), nie zawsze udaję się zjeść to co zapisane na dany dzień. Ale dzięki diecie, wiec co ile ma kalorii, jakie ilości czego zjeść, więc uważam:-) Czasami nachodzi mnie ochota na coś niezdrowego typu KFC, Kebab …pozwalam sobie na to tylko po zawodach parę razy w roku. Dzięki diecie moja żona zaczęła jeść to co ja, bo bez sensu jest gotowanie dla dwóch osób. Obydwoje na tym zyskujemy. Co do garnka do gotowania na parze, chyba będzie następnym zakupem:-). Pozdrawiam „dietowiczów”

  2. Bardzo ciekawy wpis. Po garnek na bank się wybiorę!
    Nawet zrobiłem taką stronkę do liczenia kalorii: ……🙂 Może się przyda! …… to zrób taką nam😉

Skomentuj

