Tomek Jajonek Powerade Suzuki MTB Marathon 25 września 2010 – 4 mce (5 Open)


Tomek Jajonek Powerade Suzuki MTB Marathon 25 września 2010 – 4 mce (5 Open) by virtualtrener.com

Tomek Jajonek Powerade Suzuki MTB Marathon 25 września 2010 – 4 mce (5 Open) by virtualtrener.com

Nie należałoby zapomnieć o wyścigu Powerade Suzuki MTB Marathon, który odbył się 25 września 2010r.; zwłaszcza, że wziął w nich udział Tomek Jajonek. Pomimo tego, że sezon kolarski dobiega końca Tomkowi nadal idzie tak dobrze jak na jego początku. Zajął on bardzo dobre 4 miejsce oraz był 5 Open, więc może być dumny ze swego wyniku.

Tomek:

„Czuję się dobrze samopoczucie ok a do tego od początku spokojne tempo więc jest jeszcze czas się dogrzać. Kiedy pojawia się pierwsza ściana dochodzi do mnie, że mam nogę z waty i strasznie się męczę. Odpadam od czołowej grupki i staram się załapać rytm albo chociaż radość z jazdy bo męczyłem strasznie… Bardzo mocno uważałem na picie i jedzenie bo Istebniańskie ściany wyciskają każdy gram glikogenu bardzo szybko. Jechałem na 7 pozycji i dogoniłem Czecha z którym jechałem od tego czasu nadając naprawdę mocne tempo… Wtedy wszystko wyglądało… Ale ostatnia faza wyścigu nie była jednak dla mnie. Teren zmienił się w luźne duże kamienie i piekielnie mocne podjazdy (jak na tę fazę wyścigu)… Tak więc jechałem na takim poziomie aby nie stracić pozycji jednak nie dałem już rady nic odrobić i mimo wariackich decyzji na końcowych zjazdach byłem już ugotowany😉 Trasa ciężka, urozmaicona po prostu zapierająca dech. Czego tam nie było po prostu super, ekstra itd.😉 To jest właśnie jeden z takich wyścigów z których jestem bardzo zadowolony mimo nie najlepszego miejsca ale wyjechałem się naprawdę do zera.”

Gratulacje Tomek!

Skomentuj

