Beata Celewicz Michałki Wieleń 18 września 2010 – 2 mce (5 Open)


Beata Celewicz Michałki Wieleń 18 września 2010 - 2 mce (5 Open) by virtualtrener.com

Beata Celewicz Michałki Wieleń 18 września 2010 - 2 mce (5 Open) by virtualtrener.com

Nasze gratulacje wędrują również w stronę Beaty Celewicz. Ona także poradziła sobie świetnie na Wieleńskim wyścigu „Michałki”, który odbył się 18 września 2010r. Beata pojechała bardzo dobrze, dzięki czemu zajęła 2 miejsce i stanęła na stopniu podium. Mamy nadzieję, że w przyszłym sezonie Beacie będzie szło równie dobrze.

Beata:

„Trasa płaska wiodła głównie przez lasy, lecz wcale łatwo nie było. Od początku duże tempo i trzeba było uważać na fruwające spod kół patyki. Na jednym z ostrych zakrętów miałam upadek razem z rowerem, nawet nie zdążyłam się wypiąć z pedałów i już leżałam. Na szczęście nic mi się nie stało i mogłam jechać dalej. Do mety dojechałam jako druga w swojej kategorii i piąta open wśród kobiet.”

Gratulacje!

Skomentuj

