Tomek Jajonek Bike Maraton 18 września 2010 – mce 1 w kategorii oraz Open


Tomek Jajonek Bike Maraton 18 września 2010 - mce 1 w kategorii oraz Open by virtualtrener.com

Tomek Jajonek Bike Maraton 18 września 2010 - mce 1 w kategorii oraz Open by virtualtrener.com

Z pewnością ten wpis nie będzie dla wielu zaskoczeniem. Nasz mistrz po raz kolejny dojechał do mety jako pierwszy. Jednak Tomkowi Jajonkowi należą się podwójne brawa, ponieważ podczas wyścigu Bike Maraton był pierwszy nie tylko w swojej kategorii, ale również OPEN. Po raz kolejny również mogliśmy podziwiać Tomka na pierwszym stopniu podium. Oto komentarz Tomka na temat wyścigu:

„Dobra pogoda czyli słońce i w miarę ciepło. Czuje się dobrze i po rozgrzewce ruszam. Na początku troszkę nerwowo jakiś wypadek na asfalcie ale w końcu mamy ścianę i wszystko się uspokaja😉 .. Dla mnie jest troszkę za wolno ale wiem, że pierwsza ścina jest konkretna i łatwo się można na niej zagotować więc jadę grzecznie. Na podjazdach czuję się dobrze noga jest całkiem mocna troszkę za duże ciśnienie w oponach i strasznie się odbijam od kamieni i tracę na tym elemencie. Na zjazdach kilka razy dobiłem tyłem a miałem oponę o niskim profilu więc musiałem uważać. W wygraniu pomógł mi sztywny szeroki i szutrowy podjazd który pokonywaliśmy dwa razy i właśnie tam rozwijałem pełną moc i zyskiwałem minuty. Na drugą pętlę wjechałem jako pierwszy i wiedziałem, że muszę na niej popełnić jak najmniej błędów. Starałem się utrzymać rytm i w porównaniu z pierwszą pętlą była znaczna poprawa. Ogólnie z całości maratonu jestem zadowolony… Końcówka to szybkie zjazdy po błocie i na końcu asfalt na którym już wiedziałem, że nic i nikt mi zwycięstwa nie odbierze. Maraton na którym trzeba było jechać równo i mocno cały czas a do tego musiało dopisać szczęście ale te podobno sprzyja lepszym więc ;-)”

Podwójne gratulacje Tomek!

Skomentuj

