Arek Szeląg Mazovia MTB Marathon – Kraków 12 września 2010 – mce 5


Arek Szeląg Mazovia MTB Marathon - Kraków 12 września 2010 - mce 5 by virtualtrener.com

Arek Szeląg Mazovia MTB Marathon - Kraków 12 września 2010 - mce 5 by virtualtrener.com

Arek Szeląg również dobrze się spisał. Wziął udział w krakowskim wyścigu Mazovia MTB Marathon, który miał miejsce 12 września. Arkowi niewiele brakło by znalazł się na podium. Z pewnością to wina złapanej na trasie „gumy”. Mimo to i tak powinien być dumny z zajętego 5 miejsca w swojej kategorii oraz 10 miejsca Open.

Arek:

„Dziś byłem na zawodach w Krakowie. Pogoda kolejny raz nie rozpieściła, mimo, ze nie padało to na trasie było sporo błota. Trasa niespecjalnie trudna ale właśnie warunki sprawiły, ze były wymagające miejsca w których należało uważać. Początek maratonu, jedziemy po trawie na Błoniach a ja zostaje, nie pędzę za reszta bo wiem, że niedługo większość z nich dogonię. Pierwszy podjazd, nogi już są rozgrzane a ja jadę w środku peletonu i powoli przechodzę do przodu. Na trasie sporo kałuż, dużo błota, całe szczęście jechałem na odpowiednich oponach. Niestety gdzieś na 20km jazdy łapię gumę. Zmiana zajmuje mi kilka minut, w tym czasie przechodzi mnie sporo zawodników. Patrząc teraz na miedzy czasy spadam na przedostatnie miejsce wśród osób jadących giga. Mozolnie odrabiam straty, powoli dostrzegam znajome twarze. Nie wiem jak to się dzieje ale w pewnym momencie gubię trasę. Jest to ewidentnie mój błąd, chwila gapiostwa i znów przynajmniej 2-3 minuty w plecy… Przez cały czas czuje, że noga ma sporo siły. Dalsza jazda do mety nie przynosi kolejnych przygód, na drugiej rundzie wyprzedzam kilku zawodników giga i trochę więcej mega. W końcu melduje się na mecie, wynik 10 open i 5 w kategorii nie jest zły patrząc na przygody, które spotkały mnie na trasie. Samopoczucie i dyspozycja okej, szkoda, że to już praktycznie koniec sezonu.”

Gratulacje Arek!

Skomentuj

