Mateusz Maculewicz V Eska MTB Gdynia Maraton 19 września 2010 – mce 3


Mateusz Maculewicz V Eska MTB Gdynia Maraton 19 wrzesnia 2010 - mce 3 by virtualtrener.com

Mateusz Maculewicz V Eska MTB Gdynia Maraton 19 wrzesnia 2010 - mce 3 by virtualtrener.com

Jednym z kolarzy, który wytrwale dążył do końca, oraz stanął na podium jest również Mateusz Maculewicz. Mateusz wziął udział w V Eska MTB Maratonie, który odbył się 19 września w Gdyni. Mateusz nie dał za wygraną dzięki czemu zajął bardzo dobre 3 miejsce w swojej kategorii oraz był 7 OPEN. Z niecierpliwością czekamy na komentarz Mateusza, oraz gratulujemy wyniku.

Brawo Mateusz!

3 responses to “Mateusz Maculewicz V Eska MTB Gdynia Maraton 19 września 2010 – mce 3

  1. Witajcie,
    bardzo się cieszę, ze pojawiałem się „alei gwiazd” Virtuala:-)
    Chciałem wszystkim powiedzieć, że ten maraton był chyba jednym z trudniejszych w sezonie. Nie chodzi tu o wysokości, długość trasy…chodzi o profil całości. Trasa typowo interwałowa, jak na Trójmiejskie warunki przystało.
    Od porządku do końca pełen gaz, bez możliwości odpoczynku, góra dół, góra dół. Krótkie podjazdy, w których trzeba zrzucać na mały blat z przodu, ale takie podjazdy 3 razy z rzędu…dają w kość.
    2 pierwsze kółka w miarę dobrej pogodzie, na 3 spadł deszcz i lała już do końca, było zimno i nieprzyjemnie…czyli standard tego sezonu:-) Jechał na 5 pozycji open, na jednym z śliskich zakrętów, wypiąłem nogę i zahaczyłem o coś, chyba korzeń, naciągnęło mi miesień uda. Ciężko było kręcić z taką mocą jak wcześniej i jakoś dokulałem się do mety:-) Grochówka na mecie pyszna, cola jeszcze lepsza…wygrany kurs tańca bezcenny:-)
    Dziękuje Kubie i Kasi. Przyszły rok będzie lepszy.
    Acha odkryłem że mi rama pęka:-(

  2. Z Tą aleją Gwiazd to pojechałeś😉 ale cieszę się i mam nadzieję, że częściej będziesz na naszym blogu. W Rabce było już przecież bardzo bardzo blisko… jeszcze finisz i będziemy chłodzić motor…

Skomentuj

