Marcin Urbaniak Maraton – Wieleń 18 września 2010 – mce 2 Open


Marcin Urbaniak Maraton - Wieleń 18 września 2010 - mce 2 Open by virtualtrener.com

Marcin Urbaniak Maraton - Wieleń 18 września 2010 - mce 2 Open by virtualtrener.com

Brawa dla Marcina Urbaniaka! Kolarz bardzo dobrze pojechał podczas wyścigu w Wieleniu i zakończył go na miejscu drugim Open. Najwyraźniej 18 września był dla Marcina szczęśliwym dniem. Mamy nadzieję, że Marcinowi nadal będzie szło tak dobrze jak teraz.

Marcin:

„Ustawiłem się na samym przodzie i prowadziłem pierwsze 1,5km po asfalcie, niezbyt dużym tempem, ale jakoś nikt się nie garnął do wyprzedzania. Później płasko i dobrze się jechało…  wiedziałem, że długi maraton przede mną i nie ma co szarżować. Po rozjeździe tempo znacznie spadło i jechało się już bardzo spokojnie. Mogłem jechać szybciej, ale nie było sensu… Przyspieszyłem na ostatnie 40min jazdy. Straciłem 12min do Kaisera. Czułem się znacznie lepiej niż tydzień temu. Jazda nie sprawiała trudności i jechało się lekko i przyjemnie. Po wyścigu czułem się dobrze, ale fizycznie byłem już zmęczony”.

Brawo Marcin, oby tak dalej!

Skomentuj

