Jacek Kuzynin GRYF Maraton MTB 5 września 2010 – 4 mce


Jacek Kuzynin GRYF Maraton MTB 5 września 2010 - 4 mce by virtualtrener.com

Jacek Kuzynin GRYF Maraton MTB 5 września 2010 - 4 mce by virtualtrener.com

Także Jacek Kuzynin dobrze poradził sobie podczas zawodów 5 września. Zabrakło zaledwie kilka sekund by stanął on na podium podczas Gryf Maraton MTB. Być może powodem tego było osłabienie Jacka po chorobie. Jednak nie ma powodów do smutku ponieważ na to, by znaleźć się w czołówce, również trzeba ciężko pracować. Oto komentarz Jacka na temat wyścigu:

„Podchodząc do zawodów nie czułem się zbyt dobrze, jeszcze cały czas coś we mnie siedzi, po tej grypie z przed 2 tygodni, tak, ze samopoczucie było średnie. Ale zawody to zawody i trzeba dać z siebie maxa. Po starcie poszedłem ostro, jechałem w pierwszej 4, niestety tempo było za duże i lekko odpuściłem przechodząc na swój rytm. Złapałem lekki oddech i jechało mi się dość dobrze. Na drugiej rundzie brakowało nieco spręża, jechałem swoim tempem przyjeżdżając 4 w kat. To było wszystko na co było mnie stać tego dnia. Podsumowując mięśnie pracowały dość dobrze, podjazdy w rytmie. Płuca piekły ale oddech bez zadyszki, jak pracowało serce nie wiem, bo zgubiłem na 1 rundzie garmina ;(, na drugiej go szukałem tracąc cenne minuty, niestety przepadł bez wieści”.

Brawo Jacek, oby tak dalej!

One response to “Jacek Kuzynin GRYF Maraton MTB 5 września 2010 – 4 mce

  1. Chciałbym tylko skromnie dodać, że w tym wyścigu byłem 3 (Piotr Grzegorczyk), a gdyby nie fakt że zerwałem łańcuch 2 km. przed metą byłbym 2.
    W tym dniu miałem w nogach dynamit, który mnie tak wysoko wyniósł, a przy okazji eksplozji rozsadziło mi też łańcuch.

Skomentuj

