Piotr Grzegorczyk GRYF Maraton MTB 5 września 2010 – 3 mce


Piotr Grzegorczyk GRYF Maraton MTB 5 września 2010 - 3 mce by virtualtrener.com

Piotr Grzegorczyk GRYF Maraton MTB 5 września 2010 - 3 mce by virtualtrener.com

5 września odbył się wyścig GRYF Maraton MTB. Udział w nim wziął między innymi Piotr Grzegorczyk. Piotrkowi udało się pojechać ładnie i wywalczył miejsce na podium, czego mu serdecznie gratulujemy. Być może gdyby nie problemy techniczne Piotrek zakończył by wyścig z jeszcze lepszym wynikiem. Jednak nie ma powodów do smutku, ponieważ miejsce w pierwszej trójce jest bardzo dobre.

Piotrek:

„Jechało mi się bardzo dobrze. Początek w czubie, ale miałem problemy z licznikiem i trochę straciłem pozycji przy próbie uruchomienia go. Ale to była kontrolowana strata. I szybko ją niwelowałem po pierwszym okrążeniu jechałem 6-7 open. Noga podawała, niestety zaraz po tym wygiąłem hak w przerzutce i łańcuch chodził mi w różnych kierunkach… Analizując wyniki okazało się że gdyby nie usterka byłbym 2 w kategorii i 6-7 open. Dodać trzeba, że trasa była wymagająca, interwałowa mało jazdy po płaskim, zero asfaltu. Wynik byłby lepszy, bo przez problemy z hakiem i zerwany łańcuch straciłem ładnych kilka minut”.

Brawo Piotrek!

Skomentuj

