Tomek Jajonek Bike Maraton 28 sierpnia 2010 – 2 mce (4 Open)


Tomek Jajonek Bike Maraton 28 sierpnia 2010 - 2 mce (4 Open) by virtualtrener.com

Tomek Jajonek Bike Maraton 28 sierpnia 2010 - 2 mce (4 Open) by virtualtrener.com

Tomek Jajonek po raz kolejny stanął na podium. Podczas „deszczowego” wyścigu Bike Maraton w Krakowie, który odbył się 28 sierpnia zajął 2 miejsce w swojej kategorii oraz był 4 Open. Wyścig ten nie należał do najprzyjemniejszych, ponieważ każdy uczestnik zaliczył tzw. kąpiel błotną, o czym pisze nawet sam Tomek:

„Wszystko szło dobrze ale w końcu zaliczyłem wywrotkę i zaraz później drugą a 100m dalej trzecią😉 Poobijałem się okrutnie a lewa noga wyglądała tragicznie… Szybko się pozbierałem i starałem się utrzymać równe tempo. Dojechało mnie kilku kolarzy i to mi nawet pomogło żeby dojść do siebie a przy tym trzymać jakieś w miarę wyścigowe tempo. A jak już poczułem się lepiej po prostu podkręciłem i wypracowałem sobie bezpieczną przewagę… Zjawisko na wyścigu mi całkowicie obce ale wydatek energetyczny był potworny. Ostatnie 5 km już mocno dymiłem ale dojechałem do mety😉 Był to chyba najcięższy maraton w jakim brałem udział błoto było nie do przejechania i przejścia… Nie wiem czy ja jestem normalny ale już od dzisiaj chce pracować żeby to wszystko poprawić a jestem niesamowicie zdeterminowany !!!”.

Gratulacje Tomek, dobry wynik!

Skomentuj

