Grzesiek Tomasiak Bike Maraton 28 sierpnia 2010 – 3 mce


Grzesiek Tomasiak Bike Maraton 28 sierpnia 2010 - 3 mce by virtualtrener.com

Grzesiek Tomasiak Bike Maraton 28 sierpnia 2010 - 3 mce by virtualtrener.com

Także Grzesiek Tomasiak wziął udział w „deszczowym” wyścigu na Krakowskich Błoniach. Pomimo tak niesprzyjających warunków pogodowych oraz braku hamulców pojechał równie ładnie i wyścig Bike Maraton zakończył na 3 stopniu podium. Oto opis „błotnej masakry” w wykonaniu Grześka:

„Istna błotna masakra – nic dodać, nic ująć. Z wyniku i samego ukończenia zawodów jestem bardzo zadowolony. Zdałem na piątkę test techniki jazdy na rowerze i wytrzymałości psychicznej!!! Od początku jechałem wysoko w pierwszej ósemce i wszystko szło dobrze do pierwszego trudniejszego zjazdu gdy zauważyłem, że klocki hamulcowe mi się skończyły… Zadowolony jestem z ukończenia zawodów bo w trakcie kilka razy myślałem żeby się wycofać…”

Gratulacje i powodzenia w kolejnych wyścigach!

Skomentuj

