Jacek Kuzynin Gryf Maraton MTB edycja Wałcz 22 sierpnia 2010 – 3 mce


Jacek Kuzynin Gryf Maraton MTB edycja Wałcz 22 sierpnia 2010 - 3 mce by virtualtrener.com

Jacek Kuzynin Gryf Maraton MTB edycja Wałcz 22 sierpnia 2010 - 3 mce by virtualtrener.com

22 sierpnia odbył się wyścig Gryf Maraton MTB edycja Wałcz, podczas którego Jacek Kuzynin zajął 3 miejsce i udało mu się stanąć na podium. Jacek pojechał bardzo ładnie i jak sam pisze, również jest zadowolony ze swojego występu:

„Od początku pojechałem bardzo mocno, przejeżdżając  1 rundę w czołówce na ok 6 miejscu OPEN, na drugiej rundzie jechałem już swoim tempem, niestety traciłem nieco mocy i zleciałem finalnie jeszcze 5 pozycji. Podsumowując, mięśnie pracowały dobrze, płuca i serce również, pod koniec zabrakło nieco wytrzymałości. Mimo wszystko jestem bardzo zadowolony z 3 m. w kategorii.”

VT gratuluje sukcesu!

Skomentuj

