Arek Szeląg Mazovia MTB Marathon 22 sierpnia 2010 – 5 mce (8 open)


Arek Szeląg Mazovia MTB Marathon 22 sierpnia 2010 - 5 mce (8 open) by virtualtrener.com

Arek Szeląg Mazovia MTB Marathon 22 sierpnia 2010 - 5 mce (8 open) by virtualtrener.com

Kolejny dobry występ! Arek Szeląg zajął 5 miejsce oraz był 8 Open podczas wyścigu Mazovia MTB Marathon, który odbył się 22 sierpnia. Niewiele zabrakło, by Arek znalazł się na podium, ale być może uda mu się to na kolejnym wyścigu.

Arek:

„Startowałem z 2 sektora wiec na początku ostro sie zapiekłem, żeby dogonić zawodników z 1 sektora. Na około 40km udało sie dojechać do dwójki zawodników, którzy wiedziałem, że są w moim zasięgu oraz, ze jada na giga. 80% drugiej rundy przejechaliśmy na luzie. Niestety chyba początek kosztował mnie zbyt dużo bo na końcówce nie zostało mi zbyt dużo sil. Przeciwnicy odjechali mi i pozostała mi samotna jazda do mety..”

Gratulacje Arek, oby tak dalej!

Skomentuj

