Tomek Jajonek Mistrzostwa Polski W Maratonie MTB 14 sierpnia 2010 – 1 mce


Tomek Jajonek Mistrzostwa Polski W Maratonie MTB 14 sierpnia 2010 - 1 mce by virtualtrener.com

Tomek Jajonek Mistrzostwa Polski W Maratonie MTB 14 sierpnia 2010 - 1 mce by virtualtrener.com

Mamy mistrza!!! Tomek Jajonek podczas wyścigu w Jeleniej Górze został Mistrzem Polski w Maratonie MTB. Wyścig, na który wszyscy z niecierpliwością czekaliśmy, który odbył się 14 sierpnia 2010r. Z pewnością zostanie zapamiętany przez Tomka na bardzo długi czas. Jego spojrzenie mówiące „musi mi się udać” nie skłamało, dał z siebie wszystko i stanął na mistrzowskim 1 miejscu podium. Oto krótki komentarz Mistrza Tomka:

„Wydaje mi się, że w normalnej dyspozycji kolarze do 6 miejsca byli w moim zasięgu i takie miejsce uważałbym za duży sukces. Stało się inaczej, do tego defekt ale wiadomo na to nie mamy wpływu ja tylko starałem się dociec dlaczego na tych równych i sztywnych podjazdach miałem takie problemy. Wywalczyłem koszulkę MP i to jest najważniejsze i jestem z tego zadowolony bo kolejny cel zrealizowany jednak to nie zamyka analizy wyścigu i tłumaczy wszystkie problemy i błędy.”

Brawo Tomek, wierzyliśmy, że Ci się uda!

Tomek Jajonek Mistrzostwa Polski W Maratonie MTB 14 sierpnia 2010 - 1 mce by virtualtrener.com

Tomek Jajonek Mistrzostwa Polski W Maratonie MTB 14 sierpnia 2010 - 1 mce by virtualtrener.com

Skomentuj

