Adrian Trych i Jacek Kuzynin V Maraton MTB dookoła jeziora Miedwie 7 sierpnia 2010


Adrian Trych i Jacek Kuzynin V Maraton MTB dookoła jeziora Miedwie 7 sierpnia 2010 by virtualtrener.com

Adrian Trych i Jacek Kuzynin V Maraton MTB dookoła jeziora Miedwie 7 sierpnia 2010 by virtualtrener.com

W sobotę 7 sierpnia odbył się wyścig Maratonu MTB dookoła jeziora Miedwia. W zawodach wzięli udział między innymi Adrian Trych i Jacek Kuzynin. Trasa wyścigu najwidoczniej sprzyjała chłopakom, gdyż pojechali bardzo ładnie. Adrian stanął na 2 miejscu podium natomiast na 3 Jacek, za co należą im się gratulacje.

Adrian:

„Dobra passa trwa kolejne zwycięstwo w służbach mundurowych oraz II miej. w kat.M3.napawa optymizmem przed kolejnymi startami.Przebieg wyścigu przebiegał pod hasłem czarowania się co odbiło się na klasyfikacji open było kilka prób oderwania się od grupy jednakże każda była kasowana.Decydującym o losach wyścigu były ostatnie 6 km.kiedy to na jednym z podjazdów zostało sześciu zawodników… Przez cały okres wyścigu miałem dobre samopoczucie nie dopadł mnie żaden kryzys.”

Jacek:

Dość łatwy maraton, płaski i szybki. Od początku kontrolowałem sytuacje jadąc w czubie. Mięśnie, płuca i serce pracowały bez zastrzeżeń, troszkę brakowało na krótkich sztywnych podjazdach, ale generalnie nie dałem się urwać. Na finiszu nieźle, prędkość dość dobra. Po maratonie nie czułem zmęczenia. Generalnie jestem zadowolony, trochę potrenowałem.”

Brawo chłopaki trzymajcie tak dalej!

Skomentuj

