Mateusz Maculewicz Powerade Suzuki MTB Marathon 1 sierpnia 2010 – 8 mce


Gratulacje należą się Mateuszowi Maculewiczowi. Znalazł się w 10 najlepszych kolarzy podczas wyścigu Powerade Suzuki MTB Marathon, który odbył się 1 sierpnia 2010 r. Mateusz pojechał  ładnie i wyścig zakończył na miejscu 8. Do tego wyniku przyczyniła się nie tylko dobra forma, ale jak się okazuje także wsparcie na trasie;) Kilka słów z ust Mateusza:

“Co to był maraton, ciepło i te przewyższenia. Od początku w pierwszej 20, mocne tempo, na pierwszym podjeździe trochę się stawka rozciągnęła, i długo jechałem sam, potem doszedłem kilku zawodników i tak już jechaliśmy, do momentu połączenia się z Mega. Na 50km miałem kryzys tak na 15min, do momentu jak napiłem się pepsi od turysty na trasie:) Ogólnie jestem zadowolony ze startu. lepiej niż w zeszłym roku, mniej zmęczony. Nogi nie bolały po maratonie, ani dzisiaj. Jest DOBRZE!”

Brawo Mateuszu świetny wynik!

Skomentuj

