Adam Galman Bike Maraton 2010 1 sierpnia 2010 – 2 mce


 Adam Galman Bike Maraton 2010 1 sierpnia 2010 - 2 mce by virtualtrener.com

Adam Galman Bike Maraton 2010 1 sierpnia 2010 - 2 mce by virtualtrener.com

Kolejny wpis poświęcony Adamowi Galmanowi. Kolarz z każdym kolejnym wyścigiem zaskakuje nas coraz bardziej, oczywiście pozytywnie. Podczas „Krakowskiego” wyścigu okazał się być jednym z najlepszych kolarzy. Adam pokazał klasę i stanął na drugim stopniu podium a to jego krótki komentarz:

“Rewelacyjne samopoczucie oraz mocne wprowadzenie i wzorowo wykonane mocne jednostki treningowe w tygodniu bardzo pozytywnie nastawiły mnie do startu. Co roku jak startuję na tej trasie to ona ze mną wygrywała a w tym roku jasno postawiłem sobie za cel by walczyć ponad moje siły. Od początku mocne tępo, które udało mi się utrzymywać razem z innymi. W połowie kryzys, który pokonałem głową. A potem to już tylko walczyłem o każdy kolejny metr trasy! Pod koniec bardzo mocne skurcze dosłownie w wszystkich mięśniach nóg jakie tylko są. Na ostatnich 100 metrach przed metą myślałem, ze spadnę z roweru!!! Nie wiem jak dojechałem do mety bo już nic nie widziałem na oczy…🙂 Z wyniku jestem bardzo zadowolony!”

VTEAM gratuluje sukcesu!

Skomentuj

