Tomek Jabłoński Skoda Maraton MTB Gniezno 18 lipca 2010 – 8 mce


Tomek Jabłoński   Skoda Maraton MTB Gniezno 18 lipca 2010 - 8 mce by virtualtrener.com

Tomek Jabłoński Skoda Maraton MTB Gniezno 18 lipca 2010 - 8 mce by virtualtrener.com

Kolejny sukces. Tym razem za zasługą Tomka Jabłońskiego. Kolarz podczas wyścigu Skoda Maraton MTB Gniezno, który odbył się 18 lipca 2010 roku znalazł się w pierwszej 10. Tomek bez wątpienia ma powody do radości, gdyż nie każdemu udaje się zająć tak dobre miejsce. Oto co sam Tomek napisał o wyścigu w Gnieźnie:

„Początek wyścigu to start honorowy z rynku więc wiedziałem że trochę rozkręcę nogę. Było trochę nerwowo ale udało się uniknąć przykrych niespodzianek. Założenie na dziś było jechać na maksa. Po starcie ostrym ruszyłem ostro do przodu. Starałem się jechać prawie „w trupa”. Ponieważ był to wyścig treningowy więc mogłem sobie pozwolić na szaleństwo. Pierwsze km ciągnąłem i starałem się wyprzedzać innych, a po ok. 30 min załapałem się już na tak mocny pociąg, że już tylko starałem się jechać na kole. Szło wszystko dziś bardzo dobrze, załapałem się do grupy zawodników, którzy zazwyczaj mnie wyprzedzają na wyścigach. Niestety po około 50-60 minucie jazdy trasa była źle oznaczona i pomyliliśmy drogę. Parę minut zajęło nam odnalezienie właściwej trasy (po wyścigu dowiedziałem się że takich zawodników było dużo więcej, praktycznie tylko czołówka pojechała dobrze)…Jechaliśmy dalej w 5 osób, było trochę asfaltu to jechaliśmy po zmianach. Tak współpracując dojechaliśmy do rozjazdu i została nas dwójka…Mimo to jechałem dalej na tyle ile siły pozwalały i chociaż kontakt wzrokowy udało mi się utrzymać prawicie do końca wyścigu. Podsumowując noga kręciła super, prędkość też ok. Troszkę w końcówce brakło sił, ale to wynik jazdy na maksymalnych obrotach na jakie dziś mogłem sobie pozwolić. Jestem bardzo zadowolony z wyniku, chociaż wiem że wyścig nie był zbyt mocno obsadzony, ale przyjechałem dziś w grupie zawodników którzy zazwyczaj są kilka minut przede mną na mecie. Cieszy mnie też niewielka strata do zwycięzców. Ogólnie wysiłek oceniam na wyjątkowo duży 9, zmęczenie po z racji krótszego dystansu niż zwykle 8- 8,5.”

Gratulacje Tomku liczymy na Twe kolejne Sukcesy!

Skomentuj

