Adrian Trych XVl Ogólnopolski Wyścig Kolarski ”Po Ziemi Mogileńskiej” o Puchar Burmistrza Mogilna 18 lipca 2010 – 1 mce


Adrian Trych by virtualtrener.com

Adrian Trych by virtualtrener.com

Nie należałoby pominąć sukcesu Adriana Trycha. W wyścigu kolarskim „Po Ziemi Mogileńskiej” okazał się być najlepszy. Występ zakończył na miejscu 1 czego mu serdecznie gratulujemy. Kilka słów Adriana na temat wyścigu:

„Na starcie stanąłem bardzo zdeterminowany po ostatnich porażkach.Postanowiłem sobie że na początku wyścigu będę trzymał się końca stawki,niestety nie wytrzymałem napięcia po kilku km.przesunąłem się do czuba peletonu.I tak kontrolowałem przebieg wyścigu.Było kilka prób odskoczenia od grupy jednak żadne się nie powiodły ja też sprawdzałem głównie na podjazdach czy jest możliwość odskoczenia jednak zawsze ktoś usiadł na koło bez dawania zmian wiec rezygnowałem z dalszej ucieczki.Prowadzenie pod bardzo silny porywisty wiatr mogło się skończyć niekorzystnie.Tempo w peletonie było przeplatane z 50 km/h do 20 km/h.W końcu doszło do finiszu z peletonu:ostatnie km.trzymałem się między 3 a 4 pozycją żeby mieć dobre zaczepienie do finiszu.Przed ostatnim zakrętem prowadzonym ok 300 m. do mety zaatakował lewą stroną jeden z zawodników ja postanowiłem skoczyć prawą i tak wszedłem pierwszy w zakręt uzyskując kilkanaście metrów przewagi,choć z małymi problemami i tak przed samą metą wyprzedził mnie T.Kubiak,a za nami trwała zacięta walka na finisz.Ogólnie przez cały wyścig samopoczucie miałem dobre….Ciężkie treningi i dobre zagranie taktyczne przyniosły wymożony sukces. I miejsc

Adrian liczymy na Twe kolejne sukcesy!

Skomentuj

