Tomek Jajonek Bikemaraton Tarnów 10 lipca 2010 – 2 mce


Tomek Jajonek Bikemaraton Tarnów 10 lipca 2010 - 2 mce by virtualtrener.com

Tomek Jajonek Bikemaraton Tarnów 10 lipca 2010 - 2 mce by virtualtrener.com

Kolejna pochwała z naszej strony kierowana do Tomka Jajonka. W Tarnowie podczas zawodów bikemaraton zajął kolejne, genialne 2 miejsce Open i znów mieliśmy okazję podziwiać go na podium. Z pewnością jego wynik dla wielu nie jest zaskoczeniem. Mamy nadzieję, że Tomek nadal utrzyma swą wspaniałą formę i wciąż będzie patrzył na rywali ze stopni podium. Oto krótki komentarz Tomka:

“Samopoczucie bardzo dobre właściwie nie dałem wskaźnika samooceny na super bo on jest zarezerwowany dla naprawdę odpału 😉 Ale było blisko tego. Na rozgrzewce od razu czułem, że będzie dobrze bo była we mnie duża chęć ścigania się. Gorąco jak w piekle ale zauważyłem, że jak lepiej znoszę wysokie temperatury niż większość kolegów(…) Po starcie niesamowita łatwość na podjazdach po prostu sobie jadę i prowadzę peleton. W końcu zostajemy sami z Bogdanem, Mateuszem Zoniem. A za nami echo. Ciekawe jest to, że to nie było jakieś zagięcie tylko po prostu jazda w mocnym tempie. Z każdym km jechało mi się lepiej i mocniej. W końcu dogoniłem Bartka który zresztą miał defekt. Później dogoniłem Sikorę a na końcu po super współpracy pożegnałem się z Przemkiem i dojechałem do mety 2 open(…)Tak więc forma jest bardzo dobra a dzięki temu pewność tez rośnie i znowu następna cegiełka motywacyjna do poprawy swoich słabości. Po maratonie nie czuję specjalnego zmęczenia, noga nie boli jedynie lekkie szlify po otarciu się o drzewo ale nic wielkiego. “
Gratulujemy Tomku, oby tak dalej!

This slideshow requires JavaScript.

Skomentuj

