Tomek Gawroński Aleksandrów Łódzki wyścig Masters 13 czerwca 2010 – 3 mce


Tomek Gawroński  Aleksandrów Łódzki wyścig Masters 13 czerwca 2010 - 3 mce by virtualtrener.com

Tomek Gawroński Aleksandrów Łódzki wyścig Masters 13 czerwca 2010 - 3 mce by virtualtrener.com

Genialna taktyka Tomka Gawrońskiego w Aleksandrowie Łódzkim w wyścigu Masters doprowadziła go na znakomite 3 miejsce. Jak sam mówi porzucił chaotyczną jazdę i postanowił ” jechać mądrze „:

„Do tej pory zawsze na wyścigach jeździłem chaotycznie skakałem ciągnąłem grupę a później mi brakowało dziś starałem się jechać mądrze pierwsze 30 km jechałem w środku grupy spokojnie następne 30 jechałem już z przodu i starałem się kontrolować sytuację żeby nikt ważny nie odjechał a później jechałem już agresywnie likwidowałem ucieczki i sam jechałem w dwóch ale dopiero za trzecim razem się udało oderwać już do kreski i dzięki temu ukończyłem wyścig na 3 pozycji w końcu doczekałem się pudła w mastersach po prostu super chociaż zawsze jest niedosyt i pozostaje myśl że można było lepiej pojechać i wygrać ale mam nadzieje że jeszcze to nastąpi”

Przykład Tomka z pewnością da wiele do myślenia innym zawodnikom i  uświadomią sobie, że chcieć to już prawie móc.

Gratulacje Tomku, dobra robota!


Skomentuj

