Grzegorz Tomasiak Cyklokarpaty Strzyżów 27 czerwca 2010 – 1 mce


Grzegorz Tomasiak Cyklokarpaty Strzyżów 27 czerwca 2010 - 1 mce by virtualtrener.com

Grzegorz Tomasiak Cyklokarpaty Strzyżów 27 czerwca 2010 - 1 mce by virtualtrener.com

Możemy być w pełni dumni z występu Grzegorza Tomasiaka w Strzykowie. Doskonały start i bezawaryjna trasa  sprawiły, że Grzegorz został najlepszym zawodnikiem Cyklokarpat i stanął na najwyższym stopniu podium. To kilka słów Grześka na temat wyścigu:

„Nareszcie dobrze pojechałem. Cały dystans prawie równo, mocno, bez kryzysu, defektów i innych awarii. Jestem bardzo zadowolony – wynik super. W moim odczuciu mogłem i powinienem być drugi open bo po pewnym czasie na dystansie doszedłem drugiego zawodnika i go wyprzedziłem…”

Mamy nadzieję, że Grzegorz jeszcze nie raz dostarczy nam wielu powodów do dumy i jego występy będą równie dobre, jak te w Strzykowie.

Gratulacje Grześku!

Skomentuj

