Tomek Kuczewski Poland Bike Marathon Łochów 20 czerwca 2010 – 1 mce


Tomek Kuczewski Poland Bike Marathon Łochów 20 czerwca 2010 - 1 mce by virtualtrener.com

Tomek Kuczewski Poland Bike Marathon Łochów 20 czerwca 2010 - 1 mce by virtualtrener.com

Słowa Poland Bike Marathon Łochów z pewnością wywołują uśmiech na twarzy Tomka Kuczewskiego. Otóż tego dnia walczył do końca i wyścig zakończył z doskonałym wynikiem. Niestraszne okazały się dla niego piaszczyste podjazdy, gdyż stanął na najwyższym stopniu podium. To słowa Tomka na temat wyścigu:

„Samopoczucie dobre, dobra pogoda do ścigania, może tylko nieco zbyt duszno. Pierwsze 5 kilometrów po starcie – lekka zadyszka, musiałem nieznacznie zwolnić i wyrównać tempo. Potem było już w miarę dobrze. Ponownie startowałem z końca stawki, no i na pierwszej kałuży stanąłem w korku spowodowanym jakimś upadkiem z przodu stawki. Dalej już bez większych zatorów, mogłem wyprzedzać, co też czyniłem niemal do mety, gdzie straciłem jednak jedno miejsce. Trasa bardzo ciężka, w 80% piach i to raczej głębszy niż płytki, kilka piaszczystych podjazdów, wszystko przejechane i to w niezłym stylu, piach jakoś zbytnio nie przeszkadzał, bardziej „tańczący” na nim przeciwnicy.”

Gratulacje Tomku, oby tak dalej!

Skomentuj

