Beata Celewicz Powerade Suzuki MTB Marathon w Międzygórzu 19 czerwca 1 mce


Beata Celewicz Powerade Suzuki MTB Marathon w Międzygórzu 19 czerwca 1 mce by virtualtrener.com

Beata Celewicz Powerade Suzuki MTB Marathon w Międzygórzu 19 czerwca 1 mce by virtualtrener.com

Dnia 19 czerwca Beacie Celewicz przypadł zaszczyt odebrania 1 nagrody w wyścigu Powerade Suzuki MTB Marathon w Międzygórzu. Beata jest świetnym dowodem na to, że ciężka praca naprawdę się opłaca. Beata również nie kryje zadowolenia ze swego wystąpienia:

„Pierwsze zawody po miesięcznej przerwie i tak wypadły dosyć dobrze.Rozkręcałam się powoli dopiero od ok. 10 km zaczęłam jechać.Było dużo długich podjazdów, pracowałam dobrze,a i na zjazdach było nieźle.Przy zjeździe ze Śnieżnika miałam niegroźny upadek,ale zjazdy jechałam już ostrożnie.Trochę na tym ucierpiał mój czas, a mogłam nadrobić  kilka minutek…”

Życzymy dalszych sukcesów i jak najczęstszego pojawiania się na podium

Skomentuj

