Oskar Pluciński Vacansoleil Grand Prix MTB w Olsztynie 12 czerwca 2010 – 3mce


Oskar Pluciński Vacansoleil Grand Prix MTB w Olsztynie 12 czerwca 2010 - 3mce by virtualtrener.com

Oskar Pluciński Vacansoleil Grand Prix MTB w Olsztynie 12 czerwca 2010 - 3mce by virtualtrener.com

Dnia 12 czerwca 2010 Oskar stanął na podium w Olsztynie kończąc wyścig Vacansoleil Grand Prix MTB na 3 miejscu. Sprzyjające warunki na trasie oraz odpowiednie przygotowanie i forma Oskara pomogły mu w osiągnięciu sukcesu. Jak sam zawodnik twierdzi nie zamierza poprzestać na tym co już ma:

„Dzisiaj (12.06) wystartowałem w drugiej edycji cyklu wyścigów Vacansoleil Grand Prix MTB w Olsztynie. Trasa wyścigu była płaska jak „stół”. Szczerze mówiąc nigdy nie spotkałem się z tak prostą trasą na wyścigu XC. Od startu jechaliśmy 20-sto osobową grupą. Runda miała 5km, a do pokonania mieliśmy ich 8 + 2 rozjazdówki. Na 4 okrążeniu wykorzystaliśmy wraz z Bartkiem Wawakiem błąd Rafała Suszko i zaatakowaliśmy. Bardzo szybko wypracowaliśmy 20 sekundową przewagę, lecz Rafał nie dał za wygraną i „skasował” naszą ucieczkę. Do ostatniego okrążenia jechaliśmy razem, kiedy to Bartek zaciągnął na podjeździe i strzeliłem. Ostatecznie wyścig ukończyłem na 3 miejscu. Z wyniku jestem zadowolony. Powoli zaczynam przygotowania do MP w Wałbrzychu. Moja forma w tym momencie jest stabilna i mam nadzieję, że do MP pójdzie mocno w górę. Pozdrowienia z Olsztyna !!! „

Oskarowi życzymy równie wysokich wyników podczas MP w Wałbrzychu!

Skomentuj

