Kuzynin Jacek Pętla Drawska – 12 czerwca 2010 – 2 mce


Kuzynin Jacek Pętla Drawska - 12 czerwca 2010 - 2 mce by Virtualtrener.com

Kuzynin Jacek Pętla Drawska - 12 czerwca 2010 - 2 mce by Virtualtrener.com

W sobotę trzech zawodników naszego Teamu stanęło na starcie V Choszczeńskiego Maratonu Szosowego „Pętla Drawska”. W pierwszej, najsilniejszej grupie wystartował Jacek Kuzynin, w kolejnej Adrian Trych i Rafał Chmiel. Jak się okazało, przydział do grupy miał kluczowe znaczenie na ostateczny wynik. Pierwsza grupa, gdzie średnia prędkość wyniosła ponad 40 km/h rozdzieliła miedzy sobą miejsca na podium. Trasa wyścigu o dystansie 82.9 km biegła z Choszczna przez Bierzwnik, Krzęcin, Pełczyce i z powrotem do Choszczna. Jacek Kuzynin zajął 2 m. w kat. M3, natomiast Adrian Trych 5 a Rafał Chmiel 11, przyjeżdżając jako pierwsi ze swoich grup. Podsumowując, była to fajna impreza i urozmaicenie treningu przed kolejnymi startami MTB. A najbliższe zawody już za tydzień w Międzygórzu, cykl Powerade Suzuki MTB Marathon.

A oto przebieg trasy opisany po krótce przez samego Jacka:

„Pierwsze zawody na szosie, więc nie do konca wiedziałem na co mnie stać i jak to będzie. Wystartowałem na lekkim zmęczeniu, po ciężkim tygodniu treningowym. Ale, że miał być to dobry trening, postanowiłem jechać na tyle na ile mnie stać. Pracowałe, wychodziłem na zmiany. Mięśnie, płuca i serce pracowały dobrze. Troche zabrakło na końcówce, błąd taktyczny na ostatnim kilometrze, pozbawił mnie możliwości bezpośredniej walki na finiszu, ale i tak jestem bardzo zadowolony, bo dotrzymałem kroku czołówce do samego końca. Jestem ciekaw, co by było gdybym naprawdę był wypoczęty? Start bardzo udany. „

Mamy nadzieję Jacku, że kolejnym razem będziesz wypoczęty i poradzisz sobie równie dobrze jak w Pętli Drawskiej!

Skomentuj

