Tomasz Jajonek Polanica Zdrój Bike Maraton 12 czerwca 2010 – 1 mce


Tomek Jajonek 1 mce Polanica Zdrój 5 czerwiec 2010 by virtualtrener

Tomek Jajonek 1 mce Polanica Zdrój 12 czerwiec 2010 by virtualtrener

Tomek sam o swej wygranej:

„…kolejna edycja Bike Maratonu miała miejsce w jak dotąd pechowej dla mnie Polanicy Zdrój. Pechowej dlatego gdyż to jedyna edycja której przez ostatnie dwa lata nie ukończyłem z powodu defektów. Muszę przyznać, że bardzo lubię tego typu trasy jednak od lat brakuje mi kultowego podjazdu pod Hutę (tego po asfalcie). Na starcie czułem się dobrze i wiedziałem, że są szanse na dobry wynik. Pod nieobecność Bogdana Czarnoty pojawiła się szansa na wygranie kategorii M3 jednak dla mnie celem jest zwycięstwo OPEN. Pierwszy podjazd poszedł w mocnym tempie i powoli zaczęła się formować czołówka w której byłem wraz z dwoma kolarzami Corrateca. Jednak na kolejnym długim podjeździe zaczynałem powoli puszczać koło i niestety musiałem jechać w swoim tempie co doprowadziło do około 2 minutowej straty. Reszta wyścigu polegała na mojej samotnej pogoni za liderami ale niestety straty z tego podjazdu nie udało już się zniwelować do mety. Efekt to 3 miejsce OPEN oraz pierwsza wygrana w kategorii M3. Ze startu jestem zadowolony chociaż wiadomo zawsze jest niedosyt. Jednak moja forma cały czas rośnie i zakładany przeze mnie plan treningowy realizuję w 100% a cele na ten sezon są jeszcze przede mną.”

Tomek Jajonek Polanica Zdrój 05 czerwca 2010 1 mce by Virtualtrner.com

Tomek Jajonek Polanica Zdrój 12 czerwca 2010 1 mce by Virtualtrner.com

Tomkowi życzymy dalszych wygranych oraz trzymamy za niego kciuki!

Skomentuj

