Adam Galman – Polanica Zdrój 5 czerwca 2010 – 1 mce


Adam Galman - Polanica Zdrój - 05.06.2010 by Virtualtrener.com

Adam Galman - Polanica Zdrój - 05.06.2010 by Virtualtrener.com

05.06.2010 Adam Galman zajął zaszczytne 1mce w wyścigu który odbył się w Polanicy Zdrój. Wyników Adamowi może pozazdrościć niejedna osoba, a samemu zwycięzcy życzymy dalszych chęci do zdobywania pucharów i serdecznie gratulujemy.

Adam o wyścigu:

..Od samego początku dom wariatów… Mocny i długi podjazd rozerwał stawkę a mi się udało załapać z czołówką. Z czasem jednak ich puszczałem bo było mi ciężko, ale potem znów ich dochodziłem i co ciekawe tylko na podjazdach🙂. A jak się już uspokoiło to jechałem sobie z grupa spokojnie bez szaleństw oszczędzając siły. Pod koniec już ich odpuszczałem jednak dobre słowo mojego konkurenta psychicznie mnie podbudowały i jakoś się pozbierała moja głowa! Dogoniłem ucieczkę znów na podjeździe i na ostatnim podjeździe zaatakowałem no i ŻYCIOWY WYNIK bo jeszcze nigdy na Bike Maratonie nie byłem pierwszy!!!

Adam Galman - Polanica Zdrój - 05.06.2010 by Virtualtrener.com

Adam Galman - Polanica Zdrój - 05.06.2010 by Virtualtrener.com

One response to “Adam Galman – Polanica Zdrój 5 czerwca 2010 – 1 mce

Skomentuj

