Zdzieszowice – mocny trening


Zdzieszowice - Tomek Jajonek - podium

Zdzieszowice - Tomek Jajonek - podium

No właśnie Zdzieszowice (Góra Świętej Anny) to miejscówka która jest najbliżej moich rodzinnych stron więc często na trening przyjeżdżam właśnie tutaj. Dlatego bardzo się cieszę kiedy zawody odbywają się niespełna 50 km od mojego domu co umożliwia dłuższy sen przed startem no i szybszy niż zwykle powrót do domu. Moim założeniem było dobrze potrenować i nie za mocno się ujechać a przy okazji zdobyć punkty do klasyfikacji indywidualnej i drużynowej. Trasa została nieznacznie zmodyfikowana i dla mnie osobiście było to bardzo dobre posunięcie. Jeśli chodzi o aspekt sportowy to wyścig bardzo szybko się dla mnie ułożył.

Jak zwykle po starcie bardzo nerwowy podjazd asfaltem pod Górę Świętej Anny kiedy trasa przeszła w leśne ścieżki uformowała się czołówka składająca się z zawodników Kross Racing Team czyli Bogdana i Mateusza a z kilku metrową stratą byłem ja wraz z zawodnikiem z Corratec’a.

Ja postanowiłem jechać w swoim zaplanowanym tempie bez wykonywanie drastycznych ruchów co jak można się było spodziewać doprowadziło do utraty kontaktu z czołówka jednak pozwalało kontrolować zawodników za mną. Efekt to dobry trening, 3 miejsce OPEN (2 miejsce w kat. M3) oraz 2 miejsce w klasyfikacji drużynowej dla TWOMARK Specialized Endura Team.

Kolejna edycja BikeMararonu za mną a ja już powoli myślę o kolejnym starcie czyli bardzo ciężki ale dający wiele satysfakcji Złoty Stok gdzie w tamtym sezonie wygrałem w kategorii M3.

Bogdan Czarnota, Tomek Jajonek i Mateusz Zoń

Bogdan Czarnota, Tomek Jajonek i Mateusz Zoń

Tekst: Tomasz Jajonek

Skomentuj

