Zaczęły się prawdziwe góry :-)


Karpacz - G&G - 1 maj 2010

Karpacz - G&G - 1 maj 2010

Po Baaaardzo!! trudnym maratonie w Karpaczu miałem trochę odpoczynku na treningach bo w trzy tyg zaliczyłem cztery wyścigi i jednym słowem należało się.
Wynik z maratonu był satysfakcjonujący i mobilizuje mnie do dalszej ciężkiej pracy , pomimo tak nie wielu wyjazdów w góry to myślę ,że poszło mi suuper .
Teraz już w dzienniczku widzę treningi co raz to mocniejsze i wiem ,że średnia pulsu skoczy mi na pewno powyżej 160.
Teraz trzeba trzymać się diety i cyklu treningowego a na pewno noga zacznie się kręcić.
Pozdrawiam i szerokiej drogi !!!

Skomentuj

