Puchar Polski w Zgierzu


Oskar Plucinski Zgierz

Oskar Plucinski Zgierz - 2010

Po dwutygodniowej przerwie przyszedł czas na rywalizację. W niedzielę (25.04) wystartowałem w pierwszej edycji Pucharu Polski w maratonie w Zgierzu. Na starcie stałem w pierwszym rzędzie, więc spokojnie mogłem utrzymać się w czołowej grupie. Szczerze mówiąc, nie spodziewałem się tak ciekawej trasy. Z początku było dość płasko, ale z czasem trasa rozkręcała się. Kilka chopek, singletrack’ów urozmaicało trasę. Jestem pełen podziwu dla Cezarego Zamany za przygotowanie wyścigu. Od początku wszystko układało się po mojej myśli. Utrzymywałem się w czołowej grupie i kontrolowałem rywali. Około 10km przed metą postanowiłem zaatakować. Niestety mocno pracująca grupa za plecami zdołała skasować moją ucieczkę.

Wiedziałem, że przed metą jest podjazd pod stok narciarski. Pierwszy postanowił zaatakować kolega z kategorii Adam Kozłowski. Na szczęście udało mi się poprawić i samotnie zmierzałem do mety po zwycięstwo w Pucharze Polski. Podsumowując jestem bardzo zadowolony ze startu i mam nadzieję, że noga będzie podawał dalej🙂

One response to “Puchar Polski w Zgierzu

Skomentuj

