Maja Race 2010 – Jelenia Góra


Oskar Pluciński Maja Race 2010

Oskar Pluciński Maja Race 2010

Nie mogłem doczekać się tego wyścigu. Słyszałem od wielu osób, że jest to świetna impreza, a trasa na poziomie PŚ. I tak też było. Wystartowałem w głównym wyścigu, który odbył się 9 maja. Nasza kategoria startowała o godzinie 11:15. Niestety zostałem ustawiony pod koniec stawki. Na szczęście po starcie była dość długa rozjazdówka pod górę, także spokojnie przebiłem się do pierwszej 10-tki. Od początku wyścig układał się po mojej myśli. Wiedziałem, że w grupie są mocni zawodnicy i nie będzie łatwo. Od początku mocne tempo narzucili Czesi oraz Bartłomiej Wawak. Ja jechałem w okolicach 8 miejsca. Po przejechaniu dwóch okrążeń zacząłem przesuwać się do przodu.

Trasa była trudna technicznie, co dla mnie było dużym plusem. Uwielbiam techniczne, szybkie i strome odcinki na trasie. Na ostatnie okrążenie wjechałem jako piąty zawodnik i tak też ukończyłem. Dzisiaj nie było szans na lepszą lokatę, ponieważ pod koniec wyścigu opadłem z sił i nie byłem w stanie dogonić reszty. Osobiście jestem bardzo zadowolony ze startu. Był to pierwszy poważny sprawdzan w tym roku i według mnie wypadł pozytywnie. Forma idzie w górę, co mnie bardzo cieszy. Oby tak dalej😉 Do zobaczenia w Bielawie!

Oto dokładne wyniki:

1 Wawak Bartłomiej (JBG-2 Professional MTB TEAM) 01:15:52.559
2 Polnický Radek (Empella Czech team) 01:17:45.636
3 Lami Frantisek (JUMP SPORT Košice) 01:18:20.422
4 Kovár Radim (Moravec Czech MTB Team) 01:18:55.671
5 Pluciński Oskar (AGpol Team) 01:21:03.738

Skomentuj

