Gniezno – Thule Cup


Oskar Pluciński - Gniezno Thule Cup 2010

Oskar Pluciński - Gniezno Thule Cup 2010

W poniedziałek (3 maja) wystartowałem w wyścigu XC z serii Thule Cup, który odbył się w Gnieźnie. Przed wyścigiem popadał deszcz i trasa zrobiła się bardzo śliska. Wystartowaliśmy 15 sekund za elitą. Nasza kategoria miała do przejechania 6 okrążeń + 2 rundy rozjazdowe.Wiedziałem, że muszę szybko doskoczyć do czołówki elity. Wszystko poszło zgodnie z planem. Po wyjeździe z rund jechałem w pierwszej 10. Czułem się wyśmienicie. Byłem bardzo zadowolny z mojej dyspozcyji…do czasu:/ Po dwóch okrążeniach dopadył mnie straszne skurcze brzucha. Nie mogłem wytrzymać z bólu, a zjazdy były dla mnie katorgą. W tym momencie doskoczył do mnie mój najgroźniejszy rywal – Michał Kowalczyk.

Nie byłem w stanie utrzymać jego tempa. Michał wypracował sobie przewagę ok. 20 sek, którą utrzymał do końca wyścigu. Ostatecznie ukończyłem wyścig na 2 miejscu. Za pomoc na trasie chciałbym serdecznie podziękować moim wiernym kibicom, czyli Magdzie, Dawidowi i Panu Frankowi😉 Teraz chwila odpoczynku i 9 maja widzimy się w Jeleniej Górze. Pozdrawiam

Skomentuj

