Sezon maratonów rozpoczęty… Dolsk


B.Czarnota, M. Galiński, T. Jajonek - Dolsk 2010

B.Czarnota, M. Galiński, T. Jajonek - Dolsk 2010

W ostatnią sobotę odbyła się inauguracyjna edycja MTB Marathon w Dolsku.

Dla mnie osobiście to super przeżycie spotkać się znowu po przerwie zimowej ze znajomymi z tras maratonów. Trudno było dobrze przeprowadzić rozgrzewkę bo co chwila spotykałem kolejnych znajomych i z każdym trzeba było pogadać.

Chwilę przed startem dotarła do nas ta niewiarygodna wiadomość o katastrofie samolotu Prezydenckiego. Niedowierzanie mieszało się z szokiem i trudno się było skoncentrować na starcie. Jeśli chodzi o sam wyścig to moje założenia były proste mianowicie trzymać się „czuba” i nie popełnić, żadnego głupiego błędu bo na takich szybkich trasach trudno jest odrobić straty. Można powiedzieć, że zakładany plan wykonałem w 90 procentach gdyż w końcówce podczas dublowania większej grupy zawodników z dystansu Mega zagapiłem się i zostałem kilka miejsc z tyłu wtedy koledzy z krótszego dystansu postanowili się z nami ścigać co skutecznie poszatkowało naszą grupę.

Marek Galiński i Bogdan Czarnota wykorzystali to bezwzględnie – jednak mówiąc całkowicie szczerze tego dnia byli ode mnie lepsi i nawet bez tej przygody trudno było z nimi w tym dniu walczyć😉 Żałuję tylko barku bezpośredniej możliwości zmierzenia się na finiszu z Bartkiem Janowskim i Wojtkiem Halejakiem jednak na osłodę została wygrana nad Michałem Putz’em (z długiego finiszu😉 A więc 5 miejsce OPEN i 3 w kategorii M3. Trudno jest opisać ten dzień gdyż z jednej strony dobre otwarcie sezonu na perfekcyjnie przygotowanej imprezie przez Grzegorza Golonkę a z drugie strony taka tragedia która wstrząsnęła całym naszym krajem.

Na pewno długo nie zapomnę tego dnia !

Tomek Jajonek

Skomentuj

