Pracowity tydzień za pasem ;)


Muszę szczerze powiedzieć, że ostatni tydzień był naprawdę pracowity. Największą radochę sprawiają mi treningi interwałowe😉

Uwielbiam wyjechać się do zera. Wtedy czuję, że żyję. W weekend postanowiłem poprawić moją bazę kilometrową. Podsumowując ostatni tydzień to wysiedziałem w siodle 15h.
Obecnie jestem bardzo zadowolony z mojej dyspozycji. Widzę, że forma rośnie, a w obserwacji pomaga mi mój PowerTap, bez którego nie wyjechałbym na trening. To mój jedyny przyjaciel na treningu, z którym mogę porozmawiać ;P

Pozdrawiam Oskar.

Skomentuj

