Powerade Suzuki Mtb Marathon – Dolsk


Dolsk MTB Marthon - Oskar Pluciński by Virtualtrener.com

Dolsk MTB Marthon - Oskar Pluciński by Virtualtrener.com

W sobotę (10 kwietnia) wystartowałem w inauguracyjnym wyścigu serii maratonów Powerade Suzuki Mtb Marathon. Maraton odbył się w Dolsku przy dość zmiennej pogodzie. Było bardzo zimno i wietrzne…

Wystartowałem z trzeciego sektoru i sukcesywnie goniłem czołówkę. Po przejechaniu 9 kilometrów byłem już w czubie stawki wraz z Markiem Konwą, braćmi Swat, Pawłem Wiendlochą. Lecz cała moja praca poszła na marne. Na 11 kilometrze otrzymałem od jednego z kolegów prezent w postaci grubej gałęzi, która weszła mi prosto w szprychy. Wystrzeliłem z roweru jak z katapulty. Upadłem dość nieszczęśliwie, ponieważ na twarz i bark. Na szczęście mogłem jechać dalej. Ponownie znalazłem się w środku grupy. Starałem się gonić, ale samemu nie było szans. Udało mi się doskoczyć do drugiej grupy, która liczyła około 30 zawodników.

Próbowaliśmy gonić, szliśmy po mocnych zmianach osiągając prędkość nawet 50km/h, lecz przewaga czołówki nadal utrzymywała się. Przed metą grupa rozpadła się na kilkuosobowe zespoły i tak dojechaliśmy do mety. Maraton ukończyłem na 1 miejscu w kategorii M1😉 Z jednej strony jestem zadowolony z wyścigu, ponieważ wiem, że forma rośnie.

Z drugiej strony czuję niedosyt, a to wszystko przez upadek.  Ale co zrobić…czasem się zdarza. Następnym razem będzie lepiej😉

Do zobaczenia we Wrocławiu.

Skomentuj

