Dzień 105 -ty


Dzisiaj miałem lekki trening i dlatego znalazłem nareszcie czas bay coś naskrobać.
Ostatnio nie mam szczęścia do wyścigów !

Mój wyścig ,który miał się odbyć 11 Kwietnia musiałem przełożyć na aż 4-go Lipca. No trudno trzeba żyć dalej i trenować dalej…
Ostatnio udało nam się wybrać na trening na Pradziada w Czechach , pomimo starań nie udało nam się dotrzeć na sam szczyt z powodu zalegającego lodu na drodze😦. Ale trening i tak nam się udał zrobiliśmy solidne podjazdy i sporo kilometrów.

Czuję jak noga zaczyna podawać , na pewno nie jest to szczyt możliwości ale jestem usatysfakcjonowany🙂

Skomentuj

