Czeski GAZ…


Łukasz Młodynia i Tadek Denes - by Virtualtrener

Łukasz Młodynia i Tadek Denes - by Virtualtrener

W ostatnią sobotę pojechaliśmy do Czech na wyścig szosowy. Nareszcie miałem okazję pościgać się w tym sezonie ! To był jedyny wyścig w okolicy ,którego nie odwołano. Tragedię uczczono minutą ciszy a potem zaczęła się rywalizacja na ośmiu rundach w Vrbnie pod Pradiedem.

Czesi jechali ostro od samego początku i mocno się rozpychali po drodze ,która i tak nie została całkiem zamknięta dla ruchu samochodowego.
Na pierwszej rundzie czułem ,że puchnę ale na następnych było już tylko lepiej. Trasa była interwałowa i tempo też takie było!

Po przyjeździe do domu musiałem sobie dokręcić ( mały lajcik na góralu) bo nie czułem zmęczenia. Jestem bardzo zadowolony ze startu bo nigdy nie brałem udziału w takim szybkim wyścigu i z tak zmiennym tempem a dojechałem w grupie🙂
Pozdrawiam I szerokiej drogi

Skomentuj

