Starty treningowe też można wygrywać:)


Tomasz Jajonek

Ostatni weekend obfitował w zwycięstwa naszych zawodników. Byłoby niegrzecznie napisać tylko o jednym z nich jeśli jest liczniejsza grupa osób, które systematycznie przepracowały zimę.

Adam Galman jak zawsze rozpoczął od wysokiego miejsca i mamy nadzieję, że końcówka sezonu też na takim się skończy😉

Tomasz Jajonek pojechał na trening i….. nieoczekiwanie zajął pierwsze miejsce🙂

Tomek:

W ramach ostatnich przed sezonowych testów „nogi” wybrałem się do Wodzisławia Śląskiego na imprezę Grand Prix MTB Euroregionu Silesia. Jest to cykl imprez XC organizowany przy udziale naszych południowych sąsiadów czyli Czechów. Kiedy dotarłem na miejsce zostałem powitany deszczem ale przecież to MTB i takie warunki nie powinny przeszkadzać podobno😉 Trasa powiem szczerze mocno mnie zaskoczyła pod względem technicznym na wysokim poziomie. Praktycznie nie było gdzie odpocząć, cały czas strome podjazdy do tego błoto i mokre korzenie a na koniec pętli fajna pionowa ścianka po zjeździe. Organizator mocno się nagimnastykował aby uatrakcyjnić nam zmagania i wg zgodnej opinii wszystkim startujących to sie udało.  Jeśli chodzi o sam wyścig to z mojej perspektywy trwał on do pierwszego podjazdu gdzie wyprzedziłem Ivo Byrtus’a i dalsza uwaga skupiała się nad poprawą techniki i tempa jazdy. Kolejnym moim przeciwnikiem na trasie oprócz doganianych zawodników młodszej kategorii była przednia przerzutka która w pewnym momencie ograniczyła mój zakres biegów z przodu do najmniejszej tarczy co wpłynęło bardzo niekorzystnie na moją płynność jazdy.”

Gratulujemy.

Adam Galman

One response to “Starty treningowe też można wygrywać:)

  1. Gratuluję chłopaki.!!! A ten dyplom to ma format A4?

    a tak poza tym polecam lokalne imprezy, jest na nich zupełnie inny klimat niż na dużych imprezach.

Skomentuj

