Puszczykowo – Thule Cup


Oskar Pluciński - virtualtrener.com - Puszczykowo Cup

Oskar Pluciński - virtualtrener.com - Thule Cup

Dzisiaj (28.03) wystartowałem w pierwszym wyścigu z serii Thule Cup 2010 w Puszczykowie. Niestety nie byłem pewien swojej dyspozycji, ponieważ w środę na treningu miałem kolizję z samochodem. Z tego powodu byłem trochę wybity z treningów. Ale okazało się, że noga podawała bardzo dobrze. Po starcie cała grupa trzymała się razem.

Wszystko rozerwało się dopiero na pierwszym podjeździe. Zaatakował Michał Kowalczyk, który dzisiaj udowodnił, że jest mocnym rywalem oraz Sylwester Swat. Nie czekając ani chwili podążyłem za nimi. Przejechaliśmy drugie okrążenie razem i na początku trzeciego miałem zaplanowany atak🙂 Udało się urwać Sylwka, natomiast Michał podążał za mną w odstępie ok. 10 sekund. Tak jak podejrzewałem, opadłem delikatnie z sił i przed końcem okrążenia Michał dojechał do mnie.

Wiedziałem, że wyścig rozegra się na ostatnich metrach. Przeciwnik zaczął skakać, widziałem, że chce mnie urwać za wszelką cenę😉 Na jednej z agrawek popełniłem błąd i straciłem kontakt z Michałem na około 5 metrów. Myślałem, że już wszystko pozamiatane ;P ale dzięki dopingowi niezawodnego Jurka wykrzesałem z siebie ostatnie siły i doskoczyłem do kolegi. Ostatni podjazd, pomyślałem teraz albo nigdy. Udało się ;D Dałem z siebie wszystko i wygrałem. Muszę przyznać, że czuję wyścig w nogach, ale tak powinno być😉

Mam nadzieję, że następny start będzie równie udany.

Oskar Pluciński

Skomentuj

