KujawiaXC – Ostromecko


W niedzielę (21.03) w Ostromecku wystartowałem w pierwszym wyścigu z cyklu KujawiaXC. Przed wyścigiem czułem się bardzo dobrze. Start naszej kategorii był zaplanowany na godzinę 12:00, lecz z powodów technicznych przesunął się on o 15 minut. Wszystko wskazywało na to, że słoneczna pogoda utrzyma się i nie będzie padać. Niestety…zaczął padać deszcz, a trasa stała się śliska i niebezpieczna. Startowaliśmy razem z elitą, co mi osobiście jest na rękę. Od startu bardzo mocno zaatakował Sebastian Swat, za nim podążył Albert Fokt, mój klubowy kolega Michał Putz oraz ja. Lecz dzisiejszy dzień nie należał do najlepszych w moim wykonaniu.

Od startu czułem pieczenie w nogach oraz miałem szybki i płytki oddech. Po pierwszym okrążeniu wiedziałem, że nie będzie dobrze. Starałem utrzymać się czołówki, ale nie byłem w stanie. Po chwili dojechał do mnie Michał Górniak oraz Sylwester Swat. Trzy okrążenia przejechaliśmy spokojnie, natomiast potem zaczęły się ataki. Skakaliśmy jeden przez drugiego, aż w końcu Sylwek odpadł od nas i pozostaliśmy z Michałem sami. Próbowałem odjechać, lecz nie miałem nawet siły wstać w pedały. Na ostatnim podjeździe przed metą Michał zaatakował i wygrał wyścig.

Ja dojechałem na drugiej pozycji. Podsumowując, tego wyścigu nie mogę zaliczyć do udanych, a to wszystko przez mój błąd treningowy popełniony w ostatnim tygodniu. No cóż, zdaża się. Za tydzień postaram się odrobić zaległości i powalczyć z najlepszymi😉 Do zobaczenia w Puszczykowie.

2 responses to “KujawiaXC – Ostromecko

Skomentuj

