Idzie wiosna


Spec S works

Spec S works

U mnie po staremu. Cały czas skupiam się na długich treningach w tlenie. Tak też mięło mi ostatnie pięć dni tego tygodnia.

Codziennie spędzam około 2-3 godziny w siodle patrząc się nieustannie w komputerek Powertap’a😀 Staram się nie przekraczać granicy progu tlenowego i muszę powiedzieć, że udaje mi się ta sztuczka.

Dzisiaj miałem dzień wolnego, ponieważ w najbliższą niedzielę zaliczę wyścig XC w Ostromecku.

Mam nadzieję, że pokażę się z jak najlepszej strony. Rower czeka zwarty i gotowy. Zobaczymy co pokaże jego właściciel😉
Trzymajcie kciuki !!!!!!

3 responses to “Idzie wiosna

Skomentuj

