Nutka optymizmu :-)


Tadek Denes & Epic Team on the road

Tadek Denes & Epic Team on the road

W ten weekend udało mi się wyjeździć większą część zaplanowanego treningu pomimo ( oczywiście ) złej pogody :>

Zmieniałem troszkę mój trening względem tego co miałem zapisane,  ale ogólnie jestem zadowolony z samopoczucia i wykonanej pracy 🙂
Niestety planowane przeze mnie podjazdy na wzgórzach nie wyszły, bo by mnie zwiało ale wszystko jeszcze da się nadrobić.
Dzięki za komentarze i życzę szerokiej drogi!!!

One response to “Nutka optymizmu :-)

  1. No to nieźle. Ja zrobiłem jakieś 50km w różnym tętnie i zdążyłem na styk przed wielkim śniegiem. Resztę muszę sobie pojeździć na trenarzeże, co też nie jest złe. A modyfikacje to pewnie względem pogody. Mam nadzieje, że już się zmieni bo chętnie bym pośmigał dłużej, pewnie jak Wy.

Skomentuj

