Maraton zimowy w Karczewie


Karczew - Oskar Pluciński - Virtualtrener.com

Karczew - Oskar Pluciński - Virtualtrener.com

W niedzielę (07.03) wystartowałem w drugiej edycji zimowego maratonu Northtec MTB w Karczewie.

Po raz drugi organizatorzy trafili na świetną pogodę. Karczew przywitał nas pięknym słońcem i ujemną temperaturą.

Cały wyścig układał się po mojej myśli. Od startu jechałem spokojnie, nie chciałem zaliczyć upadku na śliskiej, zmrożonej nawierzchni. Do połowy dystansu towarzyszył mi mój serdeczny kolega Dawid Nowicki oraz Cezary Zamana.

Około 18 kilomtera zdecydowałem się zaatakować. Ucieczka powiodła się, lecz na plecach cały czas czułem oddech Dawida🙂 Do mety podążałem samotnie kończąc wyścig na 3 miejscu open oraz 1 w kategorii. Dzisiejszy start zapewnił mi zwycięstwo w klasyfikacji generalnej Northtec MTB Marathon.

Następny wyścig, tym razem XC już za dwa tygodnie w Ostromecku.

Jak widać forma pnie się w górę i mam nadzieję, że taka tendencja pozostanie. Dotychczas realizuję w 100% plan treningowy i skupiam się na przejechaniu jak największej liczby kilometrów.

Pozdrawiam.

Skomentuj

